Sterke bezetting daar met namen als Evenepoel , Van Avermaet , Stybar enz…….onze renners hebben het niet onaardig gedaan en reden met 4 de hele wedstrijd uit van 171km aan een gemiddelde van meer dan 46 km per uur. Mathias Vanoverberghe die net mee was in de beslissende ontsnapping kwam jammer genoeg ten val en moest de wedstrijd verlaten om zijn knie te laten verzorgen. Ook Henry Dietze moest eerder de wedstrijd verlaten wegens blokkade in zijn rug . Thuisrijder Thomas Vanassche was heel tevreden om als eerstejaars belofte in het peloton helemaal uit te rijden waar de wedstrijd vlak voor zijn deur passeerde !!! De uitslagen van onze 4 renners: Farazijn Maxime 83, Thomas Vanassche 85, Emiel Planckaert 111 en Jari Merveillie 124 (nog lek gereden anderhalve ronde voor het einde)