Voor Mathias Vanoverberghe was dit een superweek. Hij behaalde zowel op dinsdag als op woensdag de 1ste plaats bij een Elite zonder contract wedstrijd. Op 18-7 sprintte hij naar de 1e plaats te Westkapelle en op 19-7 te Westrozebeke.

Ook op het BK bij de LWU op 21-7 te Spiere-Helkijn hadden we een prachtige wedstrijd. In de B reeks behaalden we in de daguitslagen plaats 1, 2 en 3. 1 was Juan Alleman, 2 Koen Demunck en 3 Céderic Durant. Dit betekende dat Koen Demunck ook nog de trui van Belgisch kampioen mocht aantrekken en Céderic werd de vice-kampioen met de 2de plaats.

Op 21-7 behaalde Dirk Ampoorter dan weer de 1ste plaats bij de OVWF in de reeks C te Langemark. In diezelfde wedstrijd bij de reeks C+ werd Anja Nobus 4de in haar reeks en 1e dame.

Op 23-7 behaalde Anja Nobus opnieuw de eerste plaats bij de dames en de 5de plaats in reeks C, ditmaal te Meulebeke bij de OVWF.

En op 24-7 behaalde Koen Demunck nog een mooie 3de plaats bij de Elite zonder contract op de Molenhoekkermis in Sinaai.

Dikke proficiat allemaal!!!