Taisei wordt eind augustus 24 en is geboren in Saijo, prefectuur (soort provincie) Ehime, Japan.

Er is een taalbarrière maar met de hulp van zijn vriend Kobe Henderson kon hij dit vertellen: Ik begon op zevenjarige leeftijd met mountainbiken en racefietsen, daarna met hardlopen op 11-jarige leeftijd en met veldrijden op 13-jarige leeftijd.

Ik ben begonnen met wielrennen omdat mijn vader van fietsen hield en mij aanmoedigde om wielrenner te worden.

Tot mijn juniorjaren was ik voornamelijk een wegrenner. Daarna ben ik overgestapt op baanracen. Ik ben zes jaar lang baanrenner geweest. Drie maanden geleden kwam ik terug als wegrenner. En ik kwam meteen naar België.

Als we zijn naam intikken in google vinden we een mooi palmares uit zijn jeugdjaren terug: Als junior won hij de Road Asia Championships.Hij werd 2e in de 4 km ploegenachtervolging op de track Asia Championships Hij won twee opeenvolgende jaren de Road Japan Championships. Hij won de puntenkoers op de Track Japan Championships. Hij won de All Japan Championships TT . En hij won het All Japan Cyclocross Championship.

Daarnaast nog mooie uitslagen van verschillende mooie wedstrijden ook in Europa.

Ook nu heeft hij al mooie resultaten behaald en helpt hij mee aan de resultaten van ploegmaten.

Op 2 juli moet hij jammer genoeg terug naar huis maar we zijn heel blij hem te leren kennen en trots hem eventjes in onze ploeg te hebben.