en dit te Moorsele met Mathias Vanoverberghe na een schitterende wedstrijd. Mathias was mee in een vlucht van 19 samen met ploegmaat Henry Dietze die ook knap werk leverde om weg te blijven met de vluchters die later nog herleid werd tot 7 met Mathias en Henry nog erbij. Voor Henry was het zijn eerste wedstrijd terug op de weg na 8 weken en moest door zijn vele werk het wel bekopen op een grote ronde voor het einde met krampen , maar de vluchters bleven uit de greep van de achtervolgers en zo kon Mathias zich bekronen met een 5de plaats en werd zo 3de West-Vlaming en behaalde zo brons .

Onze andere renners reden zich ook in de kijker alvast , met 4 in de top 20 !!!Mathias Vanoverberghe 5, Niels De Rooze 12, Koen Demuynck 15, Ciske Aneca 20, Emiel Planckaert 40. Gingen ook van start in deze wedstrijd: Henry Dietze, Andreas Deceuninck, Florent Breye, Alexander Lietaert, Gilles Huyghe, Ward Decherf. Uitslag Proviciaal kampioen W-Vl: Mathias Vanoverberghe 3, Koen Demuynck 5, Ciske Aneca 6, Emiel Planckaert 21

meer foto’s vind u onder rubriek foto’s