Een pittige omloop met 10x Nokere berg en 10x de kasseien van Herlegem . Al van de eerste ronde was er een ontsnapping van een 7 tal renners en het peloton liet begaan en de vluchters werden nooit meer gegrepen. Achterin kwam er toch nog actie en dit voor de ereplaatsen en zo werd alles in stukken gereden op dit zware parkoer. Eerste jaars Dylan Botterberg kon heel wedstrijd uitrijden maar ook chapeau voor onze andere beloften die er alles aan deden om zover mogelijk te geraken in deze wedstrijd!!!!!

Ze eindigden op de volgende plaatsen: Dylan Botterberg 41, Muylle Aiko 46, Thomas Vanhassche 48, Deceuninck Andreas 51, Stijn Moerman 52, Maxim Van Damme 59, Liebert Michiels 60, Ryan Depoortere 62, Luca Dejaegher moest de wedstrijd verlaten met hevige krampen.

Meer foto’s vind u onder rubriek foto’s.