We hadden deze week een super week die al begon op 4 juli met een overwinning van Niels De Rooze bij de elites zonder contract in Opdorp.

Op 7 juli kwam er nog een overwinning bij bij de elites zonder contract en dit te Poperinge met Mathias Vanoverberghe.

Op 8 juli behaalde Koen Demuynck een prachtige overwinning in de interclub ‘Dwars door Wingene’. Zijn eerst overwinning in een interclub in België en voor de ploeg de eerst overwinning in een interclub dit seizoen.

Ook op 8 juli maar dan in Beitem behaalde Jaromir Lannoo de 2de plaats in de elite zonder contract wedstrijd

en op 9 juli behaalde Niels de Rooze de 2de plaats in de elite zonder contract wedstrijd te Oostnieuwkerke.

Bij de OVWF op 8 juli te Langemark St-Juliaan behaalde Dirk Ampoorter dan weer een 2de plaats in reeks C,

in dezelfde wedstrijd in de reeks C+ behaalde Martin Durant de overwinning

en Anja Nobus werd er 7de en 2de dame. Ook bij de OVWF maar dan op 9 juli in Izegem werd Aja Nobus 3de en 1ste dame in de reeks C+.