WAT IS PRINTBUROPRINTburo bvba is een digitale drukkerij, met vestigingen in Waregem en in Ieper, waar u terecht kan voor al uw drukwerk. Wij printen, scannen en kopiëren al uw documenten.Bij PRINTburo weten wij als geen ander wat kwalitatief hoogstaand printwerk betekent voor uw bedrijf, vereniging, project, gelegenheid of idee. Dankzij onze vakkennis, jarenlange ervaring en de nieuwste digitale printers in huis begeleiden wij u als geen ander met een volwaardige dienstverlening en klantgericht advies. Wij verzorgen uw drukwerk van ontwerp tot afwerking. Zo kunnen wij u printwerk met de grootste kwaliteit en de beste service garanderen. PRINTburo denkt met u mee!

PRINTburo verzorgt drukwerk voor zowel particulieren als voor bedrijven en verenigingen. Bij PRINTburo kan u voor een heel breed gamma aan drukwerk terecht. Wij printen voor al uw gelegenheden. Van het kleinste visitekaartje tot groot formaat poster, van flyer tot boek, van briefpapier tot enveloppen en van geboortekaartje tot fotocanvas. Neem zeker een kijkje op onze productenpagina waar u een overzicht van al onze producten kan terugvinden!

KLEIN FORMAAT

Bij PRINTburo kan u enerzijds terecht voor het printen van klein-formaat drukwerk tot A3 formaat. Wij printen in zwart-wit op wit en op gekleurd papier van 80g tot 210g. We hebben altijd een groot gamma aan kleuren in voorraad. Daarnaast printen wij ook volledig in kleur op papier tot 350g.

GROOT FORMAAT

Anderzijds kan u ook bij ons terecht voor het printen van groot-formaat drukwerk. Op onze groot-formaat printers op rol, printen wij tot 150cm breed en dat in topkwaliteit en op diverse media zoals posterpapier in verschillende diktes, fotopapier, stickervellen wit of transparant, canvas, spandoek, bache, roll-up banner, pop-up banner,……..

Bedankt terug voor het vertrouwen in ons team !!