Het veldrit seizoen is op zijn einde gelopen en we kunnen terugblikken op mooie resulltaten.

In de eerste plaats met Jari Merveillie die zowel bij de Elite zonder Contract als tussen de Elite renners wedstrijden reed en mooie resultaten behaalde.

Anja Nobus behaalde ondanks een volgens haar wat minder seizoen tal van overwinningen en ereplaatsen en behaalde de wereldkampioenentrui bij de LRC in de reeks Dames +25.

Ook Thor Demuynck, zoon van Koen Demuynck liet dit jaar meermaals onze sponsors zien bij de LRC. Hij behaalde daar vooral top 10 plaatsen in de G reeks waar hij als 6 jarige op moet komen tegen rennertjes tot 8 jaar.

Na nieuwjaar kregen we nog enkele renners bij bij het veldrijden. Nick Van de Kerckhove mocht reeds een overwinning op zijn naam schrijven met onze sponsors op zijn Belgische Kampioenen trui.

Cedric Van de Steene en Kjill Ampoorter reden ook een mooi veldrit seizoen.

Ook in de Beachraces kwamen verschillende van onze renners aan de start. Daar zagen we Gianni Vanhooren verschillende mooie wedstrijden rijden. Ook Lars Van Coppenolle, Tom Plovie, Arne Dierckens en Dimi Van Paemel kwamen verschillende keren aan de start.

Proficiat iedereen en op naar het zomerseizoen nu!!!!!!!!