Op 9-8 behaalde Mathias Vanoverberghe de 2de plaats te Beernem bij de U23/Ezc in een spannende sprint.

3 dagen later op 12-8 mag Mathias Vanoverberghe opnieuw naar het podium en dit keer voor de 1ste plaats in de wedstrijd U23/Ezc te klerken na een volledige wedstrijd in de aanval.

Op dezelfde dag 12-8 behaalde Niels De Rooze ook de1ste plaats te Roeselare-Beveren bij de U23/Ezc.

Op 13-8 bij de LWU in de B reeks staan er 2 mannen van ons op het podium. Koen Demunck op de 1ste plaats en Céderic Durant op de 3de.

En dan nog onze dame Anja Nobus: op 11-8 in het kampioenschap van Vlaanderen OVWF te Zedelgem behaalt ze in de C+ reeks de 3de plaats algemeen, is ze 2de voor het kampioenschap van Vlaanderen en 1ste dame. En op 13/8 bij de OVWF te Zerkegem is ze 4de algemeen en 1ste dame in de C+ reeks.

Proficiat allemaal!!!