We vroegen hem om zijn doelen dit seizoen en dit was het antwoord:

Hey everyone it’s great to be back racing, I’ve already had 5 races and have been loving it! I’ve been putting a lot of work back in Australia to be fit for racing over here and would love to win a few 1.12B Kermesses this year as well as be at the pointy end of a Pro Kermesse and Interclub. Another goal for the end of the season is to have a really strong race at the Elite UCI Gravel World Championships in Leuven. I look forward to staying focused and getting stuck into the race season! A big thanks to everyone that supports me at the races, I love seeing all the team support at the races. And a big thanks to Stephan for looking after me and Jonah like a father and taking us to all the races and giving us bottles.Kobe

Kort vertaald: Kobe reed al 5 wedstrijden en vind dit geweldig. Hij heeft er hard aan gewerkt thuis in Australië en zou graag een paar kermiskoersen winnen en goeie uitslagen halen in de interclubs en prof kermis koersen. Een ander doel is het UCI Gravel Wereldkampioenschap voor Elites te Leuven waar hij aan deel mag nemen voor Australië op het einde van het seizoen. Hij kijkt ernaar uit om gefocust te blijven in het raceseizoen! Hij dankt ook iedereen die hem steunt tijdens de wedstrijden, ook de teamondersteuning. En natuurlijk een grote dank aan Stephan voor het feit dat hij als een vader zorgt voor hem en Jonah en hen naar alle wedstrijden brengt en bidons heeft.

Wij wensen hem in elk geval toe dat hij al zijn doelen kan behalen en een heel goed seizoen heeft zowel tijdens de wedstrijden als er naast.

Heel veel succes Kobe Henderson!!!