Er kwamen 133 deelnemers aan de start voor een wedstrijd over 161 km . Van ons team: Niels De Rooze, Maxime Farazijn, Mathias Vanoverberghe, Luca De Jaeger, Dylan Botterberg, Ward Decherf en Koen Demuynck.

Vanaf de start werd serieus gekoerst (een gemiddelde van 47) met tal van ontsnappingspogingen maar niet de juiste tot er na half koers een ontsnapping was van 22 renners die algauw 30 seconden namen . Toch was de verstandhouding opeens zoek en werden de vluchters terug gegrepen door het peloton . Naar het einde toe was er opnieuw een ontsnapping van 2 renners die een 25 tal seconden kregen maar ook die werden op 2 km voor de aankomst terug gegrepen door het aanstormende peloton van wel 100 man. Die stevenden af op een massasprint die tumultueus verliep met een valpartij tot gevolg van een tiental renners, gelukkig was er niemand bij van onze renners.

Uiteindelijk Niels De Rooze 10de, Dylan Botterberg 40ste, Koen Demuynck 49ste, Mathias Vanoverberghe 52ste en Ward Decherf 61ste. Maxime Farazijn verliet al vroeg de wedstrijd daar hij zich niet goed voelde , Luca De Jaeger voelde zich wat minder maar herpakte zich tijdens de wedstrijd en kon toch 141 km koers rijden.

Knap mannen!!