Kwamen aan de start van ons team, Dylan Botterberg, Andreas Deceuninck, Luca De Jaeger, Thomas Vanassche en Aiko Muylle.

143 renners gingen daar van start voor 161km en er werd al serieus tempo gemaakt van in het begin. Er waren tal van ontsnappingspogingen en iedere ronde moesten er renners afhaken , onze renners bleven er mooi bij tot er iets na half wedstrijd een breuk kwam en er zo 38 renners wegreden. Er waren geen renners mee van ons. De achtervolgers probeerden om terug aansluiting te maken maar door het hoge tempo lukte dit niet meer.

Andreas moest ( kwam uit ziekte ) na 132 km de rol lossen en eerder de wedstrijd verlaten, toch knap gedaan.

Aiko had af te rekenen met materiaal pech ( wiel wissel) maar kon na zware inspanning terug bijna aansluiting maken met peloton toen een volgwagen plots op de remmen ging staan en Aiko er licht tegenaan reed en terug moest achtervolgen. Door de zware inspanningen en het hoge tempo van peloton was dit een onmogelijke taak en moest daardoor ook vroeg tijdig de wedstrijd verlaten.

Dylan, Luca en Thomas reden heel de wedstrijd uit en konden nog weg rijden met een groep uit het peloton en konden zo ook spurten voor hun plaatsen .

Dylan werd uiteindelijk 51ste, Luca 53ste, Thomas 80ste, Andreas 93ste en Aiko nog 98ste .

Goed gedaan mannen!!!