op 14-9 behaalde Niels De Rooze de overwinning te Bredene.

Op 17-9 werkte Niels De Rooze de sprint perfect af in Werken en werd Mathias Vanoverberghe 3de nadat ze bijna de volledige wedstrijd door de steun van enkele ploeggenoten met 3 voorop konden blijven.

Ook op 17-9 werd Daphné Acke 3de bij de dames LWU te Overmere ,

en werd Alexander Lietaert ook 3de bij de masters B in West-Vleteren bij de OVWF (geen foto)

En in Knesselare bij het veldrijden werd Jari Merveillie dan weer 3de bij de Elite 2.

En dan nog op dezelfde datum te Callenelle werd Martin Durant 1ste op het WK bij de EDH Masters D+ en werd Leon Deuss Vice-kampioen met zijn 2de plaats .

Op de 18de september sprintte Maxime Farazijn zich naar de 2de plaats in Passendale

en behaalde Martin nogmaals de 1ste plaats bij de EDH Masters D+ en werd Leon Deuss 3de in dezelfde wedstrijd

En dan nog te Wingene ook op 18-9 bij de G-sport behaalde Kurt Ruysschaert de overwinning als C2 renner.

Proficiat aan al onze renners!!!!!!!!!