Een pittige wedstrijd over 186 km met bijna allemaal pro-continentale ploegen. Omdat er bijna geen wind was bleef alles heel lang gesloten, ondanks een paar ontsnappingen die rap teniet werden gedaan. Wel moesten er door de hoge snelheid en het toch wel lastige parkoers iedere ronde renners de rol lossen. Uiteindelijk reden er in de laatste ronde een 6 tal renners weg die net uit de greep van het aanstormend peloton bleven. Voor de ereplaatsen werd het een massasprint met een 100tal renners waaronder ook de onze.Onze renners reden dus allemaal de wedstrijd uit waarvoor een dikke proficiat. Niels De Rooze 32e, Maxime Farazijn 35e, Mathias Vanoverberghe 50e, Koen Demunck 95e, Andreas Deceuninck reed zijn wedstrijd volledig uit maar stond jammer genoeg DNF.

zie voor meer foto’s bij foto’s.