Er kwamen 143 renners aan de start voor een koers van 141 km op een bochtig parcours. Van ons team waren er aan de start: Dylan, Stijn, Luca, Andreas, Henry en Aiko.

Van in de start werd er serieus gekoerst want in het eerste uur werd er 46 km afgelegd. Tal van ontsnappingspogingen werden teniet gedaan tot er half koers toch een negental renners konden ontsnappen uit het peloton en die konden dan ook strijden voor de overwinning. Ze bleven net uit de greep van het peloton, waarbij nog 4 van onze renners, en kwamen met 12sec voorsprong aan.

Henry heeft na 131 km of 1 ronde voor het einde de wedstrijd verlaten alsook Andreas na 3/4de wedstrijd. Beiden voelden zich ziek.

Op een 8tal km voor het einde kreeg Dylan nog af te rekenen met een lekke band. Na een fietswissel en een achtervolging kwam hij terug op 2km voor de finish .

Voor de 10de plaats werd het een massasprint waaraan ook onze renners mee deden.

Uitslagen: Aiko Muylle 39, Luca Dejaeger 76, Stijn Moerman 95, Dylan Botterberg 103. Proficiat allen, goed gedaan!!!!!