Op 18-5 te Wodedcq behaalde Sven Noels zijn 1ste overwinning van het seizoen bij de Ezc, in diezelfde wedstrijd sprintte Mathias Vanoverberghe zich naar de 3de plaats.

Op 19-5 behaalde Sven Noels opnieuw een podiumplaats. Ditmaal stond hij op het 3de trapje in Moerbeke- Geraardsbergen.

Ook bij de Masters behaalde we verschillende podiumplaatsen:

op 18mei bij de LWU te Destelbergen behaalde Koen Demuynck ondanks kettingproblemen in de sprint een derde plaats, 2 dagen later op 20 mei behaalde hij de 1ste plaats bij de LWU te Knesselare in reeks B.

In diezelfde wedstrijd behaalde Ciske Aneca de 3de plaats in reeks A.

Bij de OVWF In Spiere op 21-5 bij de C+ reeks behaalde Martin Durant de 3de plaats en Anja Nobus de 5de, zij was tevens 2de dame.

Ook het vernoemen waard is de 5de plaats die Anja Nobus reed op 18-5 te Wilsele bij de nationale elite dames.

Proficiat allemaal!!!