Niels De Rooze (Ezc) en Lukas Buijsse (beloften) clubkampioen bij WT DECOCK VAN EYCK DEVOS CAPOEN , te Emelgem – Izegem en dit in een stormachtige en regenachtige wedstrijd die het bikkelhard maakte. proficiat beiden !!!!

110 starters vandaag waarvan er 55 uit reden. Door het slechte weer en omdat er rap gekoerst werd het peleton herleid in een race met verschillende groepjes. Er waren ook tal van valpartijen, waaronder ook één van onze renners Gilles Vercruysse , gelukkig zonder erg!

Kenny Constant zat in het 2de groepje en kon heel dicht komen bij de leiders die op het laatste nog met 4 waren waaronder 3 van Tarteletto , zij werden nooit meer bedreigd !!! Na deze 4 werd het strijden voor de plaatsen, van ons team werden;

Niels De Roose 16de ( clubkampioen),

Kenny Constant 20ste,

Davy Commeyne 22ste,

Ciske Aneca 25ste,

Gianni Bostoen 28ste,

Florent Breye 40ste,

Lukas Buijsse 44ste (clubkampioen beloften),

Jonas Wyffels 45ste en

Koen Demuynck 52ste.

Onze andere renners hebben ook alles gegeven maar werden niet meer in de uitslag opgenomen. Toch proficiat aan allen om het slechte weer te trotseren en alles te geven!