Gisterenavond konden we na 2 jaar eindelijk opnieuw een ploegvoorstelling doen. Deze ging door in De Vossenberg in Hooglede en is tot ieders tevredenheid super verlopen. Hierbij enkele foto’s om de sfeer op te snuiven. Met dank aan de mensen van Domein Vossenberg voor de goede organisatie, de prachtige locatie en het super lekkere eten.
Op donderdagavond 30-9-21 konden we eindelijk onze sponsoravond organiseren. We hadden dit door de corona al heel lang moeten uitstellen. Ook enkele renners werden uitgenodigd om te komen vertellen over hun seizoen en wat de corona met hen deed. Het was een avond om te genieten van het lekkere eten, de interviews, de live muziek en allerlei proevertjes. Alle foto’s kan je bekijken in de rubriek ‘foto’s’
Vanavond was er voor Elites zonder contract en Beloften in Langemark een wielerwedstrijd , een thuiswedstrijd voor Jari Carpentier die zijn laatste wedstrijd uit zijn carrière reed op de weg en dit in het bijzijn van zijn vaste supporters en familie. Jari zal zich van nu af aan toeleggen op triatlon.
In naam van iedereen van ons team veel succes in je nieuwe sport die je gaat beoefenen!!!We gaan je missen in het peloton!