In Wingene namen voor onze ploeg deel: Gianni Bostoen, Liebert Michiels, Niels De Rooze, Sander Dekien, Kristof De Backer en Jonas Wyffels. Niels eindigde 4de na een vlucht met 6 renners. Daarbij ook 3 renners van de continentale ploeg Tarteletto waardoor Niels een beetje gevangen zat. Jonas eindigde sterk 25ste in het eerste peloton. Sander 58ste en Kristof 84ste. Liebert die door ziekte tijdje niet kon koersen moest vroegtijdig de wedstrijd verlaten maar kon toch een heel aantal km meerijden.
Op 7 september ging Gullegem koerse door. Zoals elk jaar kregen we enkele wildcards. Voor onze ploeg mochten Gianni Bostoen, Alexander Lietaert, Sander Dekien, Michiel Dejonghe en Kristof De Backer eens van een profwedstrijd proeven. Op Gullegem Koerse zijn er altijd tal van grote namen aanwezig dus voor onze renners was het puur genieten. Alexander eindigde in het tweede peloton en reed heel de wedstrijd uit, de rest zat in het derde peloton die een tweetal ronden minder reed. Chapeau voor iedereen, heel knap wetende dat het gemiddelde 47km/u was.
Kenny Constant wint in sprint met 6 en Niels De Rooze word 2de , knap afgewerkt mannen, proficiat!!! Van ons team werden nog Gianni Bostoen 9de en Sander Dekien 18de. ( foto sprint Gino Coghe)
Daar heeft onze renner Kurt Ryschaert aan deelgenomen. Kurt werd daar knap 7de en zo 1ste van zijn categorie. Kurt heeft al 4 wedstrijden gereden en werd 2 x overwinnaar en 2x tweede in deze wedstrijden in zijn categorie. Proficiat Kurt, goed bezig alvast
2 overwinningen opnieuw voor onze ploeg bij de Masters in Lotenhulle en dit met Thierry Declercq in reeks C ( zie foto) en Steven Caethoven in reeks B ( geen foto beschikbaar) Proficiat alvast