Ondanks het slechte weer vandaag toch opnieuw kunnen trainen. Zijn wel pas kort na de middag kunnen vertrekken voor een kleine drie uur. We reden door de Westhoek Frankrijk binnen om dan langs Cassel terug België binnen te komen. Van daaruit naar Poperinge en zo terug naar Langemark waar we vertrokken. Toen we Frankrijk verlieten kwam het onweer wel heel dichtbij. De renners probeerden het voor te blijven door met een hoge snelheid terug te keren naar Langemark. Laatste 10 min. toch nog bijgehaald door het onweer met een serieuze plensbui. Als echte flandriens kwamen ze dan ook terug Langemark binnen. Dit was een heel goeie test voor de renners en iedereen heeft die met glans doorstaan. Dikke proficiat aan allen.
Met droefheid melden wij u het overlijden van de heer Raf Declercq, de papa en de opa van onze renners Thierry en Quinten Declercq. Raf stond al jaren zijn zoon Thierry bij in zijn wielercarrière en was zo een gekend figuur in het wieler milieu. Ook zijn kleinzoon kon rekenen op de steun van zijn opa. Hij zal zeker gemist worden.
Bij deze wensen we de familie onze innige deelneming en veel sterkte toe.
Op de foto zie je Raf uiterst rechts samen met vrouw, zoon, kleinzoon en kleindochter en enkele trouwe supporters op één van de vele wedstrijden.
Prachtige training met veel hoogtemeters door de Vlaamse Ardennen. Met dank aan Frituur/eethuis Sofré Voor de fantastiche ontvangst en de hulp tijdens de training.
We vertrokken in Loker en reden een parcours in het heuvelland in en rond Kemmel. Er werd 4u getraind voor het grootste deel onder een stralende zon. Opnieuw een heel geslaagde training. Op naar de volgende.Bedankt aan renners en bedankt aan Jean-Marie voor de assistentie op de scooter en Frederick voor de assistentie in de auto.
Vandaag voor de eerste keer een ploegtraining kunnen organiseren met de nodige covid aanpassingen. Bedankt aan alle renners die meetrainden en alles veilig lieten verlopen.