Bij de LWU te Bellem behaalde Tom Acke de overwinning in zijn reeks, reeks B. Marjolijn Boerjan behaalde dan weer de 3e plaats bij de dames.
Bij de OVWF te Outryve behaalde nieuwkomer voor onze ploeg Sylvain Rolet de eerste plaats in zijn reeks, ook reeks B. Anja Nobus werd dan weer 3de dame in haar reeks, reeks C+.
Toch kon Anja Nobus opnieuw een overwinning op haar naam schrijven bij de OVWF te Sint-Denijs bij de dames. Op dezelfde plaats reed Koen Demuynck zich naar de 2e plaats bij de B reeks.
In Moorslede Slypskapelle op 22+-3 behaalde Mathias Vanoverberghe zijn tweede overwinning van het seizoen. Na een sterke wedstrijd en mede door het mooie ploegenspel raakte hij van ongeveer half wedstrijd met 4 renners voorop. Ze kregen nooit meer dan 35 sec. Het werd een spannende strijd maar ze werden net niet meer terug ingelopen. Mathias kon in de laatste 3 km nog wegrijden van zijn 3 medevluchters en werd zo de verdiende winnaar.
Ook in Turnhout bij de UCI Gravel een sterke prestatie van onze renners. Tom Plovie behaalde daar een heel sterke en mooie 3de plaats in zijn reeks mannen 19 tot 34 jaar.
En Anja Nobus mocht opnieuw in haar reeks dames C+ bij de OVWF een 3de plaats bijschrijven op haar palmares.
Op woensdag 12-3 behaalde Kobe Vanoverschelde zijn eerste overwinning van het seizoen te Templeuve bij de Elite2/U23
In Oostrozebeke bij de OVWF op zondag 16-3 behaalden we 4 x podium waarvan 1 eerste met Marjolijn Boerjan en 3 tweede plaatsen met Jim Focke, Koen Demuynck en Anja Nobus.
En ook op zondag 16-3 in Sint-Maria -Lierde behaalde Kobe Vanoverschelde een mooie 2e plaats bij de Elite2/U23.
Op 8-3 bij de OVWF in Alveringem bij de C+ werd Anja Nobus de eerste dame, Marjolijn Boerjan werd tweede dame.
Op 9-3 bij de Elite2 en U23 kon Mathias Vanoverberghe de overwinning op zijn naam schrijven na mooi ploegenwerk en een heel sterke sprint. Kobe Vanoverschelde werd in dezelfde groep 4de.